Ändringar av lag i Victor Badmintonligan
Västra Frölunda och Göteborgs BK har meddelat att de kommer att avstå spel i Victor Badmintonligan säsongen 2026/2027. Det innebär att de två lag som placerade sig tvåa och trea i kvalet till ligan, Lugi och Bromma, har tillfrågats om att fylla de vakanta platserna. I skrivande stund har Lugi bekräftat sin plats.
Vi återkommer med närmare information.

Text